ТГМ8 (тепловоз з гідромеханічної передачею, маневровий, тип 8) – серія експортних маневрових чотиривісних тепловозів з гідравлічною передачею, створена Людиновського тепловозобудівним заводом. За основу при створенні була взята серія тепловозів ТГМ6.
Історія створення
Базова модифікація (ТГМ8) створена для французької фірми Solmer на базі тепловоза ТГМ6А. Основна відмінність від ТГМ6А – дефорсований (до 800 к.с.) дизельний двигун, а також інші зміни відповідно до вимог замовника. Всього побудовано і поставлено до Франції 18 локомотивів.
Модифікації
ТГМ8К
Версія для поставки до Республіки Куба. Всього побудовано і поставлено для залізниць Куби не менше 30 таких локомотивів.
ТГМ8П
Версія, також призначена для експорту. Достовірних відомостей про відмінності і постачання не виявлено.
ТГМ8Е
Версія для поставки в інші країни. Відомо про будівництво не менше 25 локомотивів:
для залізниць Югославії (JЖ), 12 одиниць (позначення серії JЖ 744);
для залізниць В’єтнаму, 4 одиниці;
для залізниць КНДР, 9 одиниць.
ТГМ8ЕК
Чергова версія для поставки до Республіки Куба. Всього побудовано і поставлено для залізниць Куби не менше 83 таких локомотивів.
ТГМ8КМ
Модернізована версія тепловоза ТГМ8ЕК, розроблена для експлуатації Союзом залізниць Куби. Тепловоз спроектований спеціально для роботи в умовах вологого тропічного клімату (виконання ТВ, категорія 1 по ГОСТ 15150).
На локомотиві застосований V-подібний чотиритактний восьмициліндровий дизельний двигун марки 7-6Д49-02 рідинного охолодження, з безпосереднім уприскуванням палива. Двигун має газотурбінний наддув c охолоджувачем (виробництва ВАТ «Коломенський завод»). Потужність двигуна 1200 к.с.
На відміну від ТГМ8ЕК, ТГМ8КМ обладнаний новітньою універсальною гідравлічною передачею УГП1200ТВ1 виробництва АТ «Калугапутьмаш» і гідростатичним приводом вентилятора охолодження машини, створеним цим же підприємством. Комплектуючі оброблені спеціальним антикорозійним покриттям, кузов – водостійкою фарбою. Тепловоз обладнаний пневматичним автоматичним гальмом для гальмування поїзда, пневматичним прямодействующім гальмом для гальмування локомотива без поїзда. Встановлено протівоюзовая система, що діє при гальмуванні у всьому діапазоні швидкостей і робочих тисків в гальмівних циліндрах.
Copyright © Оновлене ПрАТ «ГТРЗ» Разом з Вами з 2017 року. Всі права захищені