ТГМ40 – маневровий односекційний тепловоз, призначений для експлуатації на залізницях промислових підприємств. Серійний випуск розпочато на Камбарський машинобудівному заводі в 1982 р
Історія створення
У 1981 році був спроектований тепловоз ТУ7М зі збільшеною базою візків, діаметром колісних пар, розширеної кабіною, збільшеною довжиною і деякими іншими конструктивними змінами для роботи на колії 1520 мм.
C 1982 року цей тепловоз випускався серійно під маркою тгм40.
Це рідкісний випадок успішної переробки вузькоколійної тепловоза під «нормальну» колію.
У 1983 році цей тепловоз був удостоєний Золотої медалі Лейпцизького ярмарку.
Конструкція
На тепловозі встановлений дизельний двигун 1Д12-400Б і гідродинамічна однорежимні передача з двома гідротрансформаторами. Охолодження здійснюється холодильником, забезпеченим секціями для охолодження води, масла дизеля і масла гидропередачи. Вентилятор холодильника має привід від двигуна через відключається гидродинамическую муфту. Теплорассеівающіх здатність холодильника дозволяє експлуатувати тепловоз в тропічних кліматичних зонах.
Модифікації
ТГМ-40С – тепловоз, обладнаний навісним плужним снігоочисником.
Copyright © Оновлене ПрАТ «ГТРЗ» Разом з Вами з 2017 року. Всі права захищені