10 Грудня 2018 - 6:52, Iсторiя

Частина 24. Нова п’ятирічка – нові завдання

Дев’ята п’ятирічка стала для заводчан періодом збільшення випуску продукції, поліпшення її якості, підвищення продуктивності праці, подальшого впровадження механізації і автоматизації виробничих процесів. Тільки у 1971 р. було випущено товарної продукції на 3 мільйони 47 тис.карбованців, що на 53 тис. карбованців більше запланованого. Зокрема, відремонтовано 144 тепловози і 105 паровозів. Для залізниць країни випущено запасних частин на 148 тис. карбованців. Виготовлено чавунного литва 70,5 тонни, бронзового – 20 тонн і сплавів кольорових металів – 30 тонн. Більше, ніж передбачалось, відремонтовано колісних пар, гальмівних колодок та ін. Зросла заробітна плата.

Тільки за 1971 рік на заводі було впроваджено 270 організаційно-технічних нововведень. Також успішно освоєно технологію виготовлення станції для тепловозів ТУ-2, встановлено станцію для випробування реостатів. Завод отримав нові високопродуктивні верстати такі, як токарно-гвинторізальний, горизонтально-фрезерний, радіально-свердлувальний, трубозгинальний, новий прес та ін.

В 1971 р. після завершення побудови електростанції, завод був під’єднаний до енергомережі країни. Заводська теплоелектростанція була призупинена і не виробляла електроенергії, її лише використовували для вироблення і подачі пару в цеха і житлові будинки.

Цього ж року значна група працівників була удостоєна урядових нагород: орденами Трудового Червоного Прапора було нагороджено токаря М.В. Баранова, начальника заводу К.І. Михайлова, орденом «Знак Пошани» – мідника Я.І Шепета і слюсаря Л.Г. Мороза. Звання «Почесний залізничник» присвоєно начальнику відділу кадрів К.Н. Гладик, міднику Я.І. Шепеті, слюсару П.Д. Горбенко.

Протягом 1972 р. продовжувалась заміна застарілого обладнання на більш технічно досконале. Було встановлено мостовий кран (27 тонн), настільний свердлувальний верстат, токарно-гвинторізальний верстат. Придбали кран АБК-4, мотопомпу МП-600, два електрокара, бетонозмішувач, виготовили власними силами візок для транспортування тепловозів під час ремонтних робіт.

Медалі «За трудову відзнаку» у тому році було удостоєно слюсарів М.Ф. Ковальчука, Л.Г. Мороза, І.С. Каленика, Л.Ф. Токарчука, В.І. Ковпака, Г.Г. Косіловського, М.І. Дзиговського, І.Є. Ковальчука, ковалів Т.І. Бондаря, В.Т. Беззубенка, токарів П.С. Лялюка, П.І. Симчука, В.С. Юшкова, В.А. Владовича, начальників цехів В.О. Круглова, В.І. Хоменка, М.А. Андрияша, майстрів В.В. Шаргородського, М.А. Лозінського, Г.Я.  Пустомельника, О.О. Баюру, бригадирів Ф.Т. Хоменка, В.С. Димова, В.С. Бутковського, головного механіка Л.С. Ясюлевича, шліфувальника І.С. Шмаюка, котельників М.Р. Каленика, М.Є. Хоменка, начальника техвідділу М.О. Сикліцького, електрозварника І.М. Франчука, інженера з техніки безпеки В.П. Тімановського, плавильника П.П. Коваля, машиніста В.Р. Дарзінського та ін.

10
Лип

ПрАТ “ГТРЗ” освоює новий напрямок

ПрАТ “ГТРЗ” проводить ремонтно-відновлювальні роботи кузовів вагонів

3
Лип

Приступили до виконання чергового КР2

ПрАТ “ГТРЗ” приступило до капітального ремонту тепловоза ТГМ4

24
Чер

Капітальний ремонт ТГМ-4Б

ПрАТ «ГТРЗ» почало капітальний ремонт тепловоза ТГМ-4Б

%d блогерам подобається це: