9 Липня 2018 - 17:13, Iсторiя

Частина 2. Робітники-першопроходці Гайворонських залізничних майстерень

У 1898 році було споруджено другий корпус ПАТ «ГТРЗ» (пізніше тут було виробництво колосників і котельний цех), де почали робити ремонт паровозів. Через рік ввели в дію третє виробниче приміщення (де тепер розміщено складальний цех). У ньому лагодили вагони. А до цього їх ремонтували під відкритим небом.

Хто прийшов у числі перших у далекому 1898 році працювати у ремонтні майстерні, сьогодні точно невідомо. Але збереглись записи за 1903 рік, зроблені О. Баюрою. Вони називаються «Гайворонські головні залізничні майстерні 1-го товариства Південних під’їзних колій». Тут вказується, що працювали тоді 105 чоловік. Це були токарі, слюсарі, ковалі, мідники, ливарники, майстри, бригадири, столяри, малярі, охорона, підсобні робітники, кочегари, а також учні робітничих спеціальностей.

Працювали вони у механічному і ремонтному цехах, у кузні, на вагонній і мідницькій дільницях, на складі. Керівником підприємства був тоді Найденов, майстром по ремонту паровозів Жмудзінський, майстром по ремонту вагонів Фока, майстром механічного цеху Костецький, табельником Кінзецький. Враховуючи виробничі потужності, з 1899 по 1917 рік тут ремонтувалось щорічно 21-25 вузькоколійних паровозів… (далі буде)

10
Лип

ПрАТ “ГТРЗ” освоює новий напрямок

ПрАТ “ГТРЗ” проводить ремонтно-відновлювальні роботи кузовів вагонів

3
Лип

Приступили до виконання чергового КР2

ПрАТ “ГТРЗ” приступило до капітального ремонту тепловоза ТГМ4

24
Чер

Капітальний ремонт ТГМ-4Б

ПрАТ «ГТРЗ» почало капітальний ремонт тепловоза ТГМ-4Б