12 Листопада 2018 - 10:55, Iсторiя

Частина 20. Семирічний план розвитку ГТРЗ 1959-1965 рр.

План розвитку народного господарства на 1959-1965 рр. визначив для колективу заводу значні завдання по подальшому нарощуванню випуску продукції, поліпшенню її якості, підвищенню продуктивності праці, розширенню механізації і автоматизації виробництва. Передбачалось відремонтувати 2379 паровозів, а фактично полагодили 2467. Або на 88 паротягів понад план. Заводська ТЕС виробила 41,17 мільйона кіловат-годин електроенергії, або на 3,37 мільйона кВт/год більше наміченого. Продуктивність праці за семирічку збільшилась на 2,8%.

Протягом семи років на завод надійшло багато нового обладнання. Це – мостові крани для паровозоскладального цеху (вантажопідйомністю 20 тонн), для котельного цеху (вантажопідйомністю 10 тонн), для колісного цеху (вантажопідйомністю 2 тонни). Завдяки цьому полегшилась праця робітників, які займались транспортуванням деталей, матеріалів і вузлів.

Завод також одержав нові верстати: фрезерні, токарно-гвинторізальні, стругальні, точильні і деревообробні, а також три пневматичних преси і пневматичний молот. Це та інше обладнання замінювало старе, малопродуктивне. Завод також отримав автонавантажувач і електрокари, що дало можливість прискорити перевезення деталей, вузлів і запасних частин між цехами і складами.

За період семирічки колектив підприємства успішно виконував виробничу програму. Підвищилась продуктивність праці, поліпшилась якість виконаних робіт, стала кращою культура виробництва. За хорошу роботу ряд працівників були удостоєні звання «Почесний залізничник». Так, у 1958 р. це звання було присвоєно головному інженеру С. І. Моханєву, котельнику П. К. Бойку, ковалю М.А. Кавуну, заступнику начальника паровозоскладального цеху В.А. Козловському, майстру ВПК В.І. Ратовському, майстру електрозварювального цеху С.К. Якубовському, у 1960-му році – токарю А.П. Швецю, у 1961-му – слюсарю М.Ф. Ковальчуку, електрозварнику М.Я. Мельнику, у 1964-му – начальнику планово-виробничому відділу М.Н. Крилову.

Значна група трудівників була занесена в Книгу Пошани Заводу. Серед них мідник Я.І. Шепета, токарі М.І. Андрейшин, В.М. Шабанов, А.П. Настенко, І.З. Голубовський, Л.М. Зимолін, коваль В.Т. Беззубенко, слюсарі П.О. Котик, В.Н. Марущак, Л.Ф. Гончарук, шліфувальник І.С. Шмалюк, бригадир теслярів Ф.Т. Хоменко, головний механік Л.С.  Ясюлевич, фрезерувальник Л.П. Горбатюк, ливарник С.І. Мельник, начальник механічного цеху В.О. Кругов та інші.

А за успішне виконання планів семирічки ордена «Знак Пошани» були удостоєні коваль В.П. Беззубенко, електрослюсар Л.Г. Качур, старший майстер І.М. Гладик, медаллю «За трудову доблесть» – слюсар І.П. Каленик і майстер Д.П. Бунчак.

За ударну працю іменними годинниками від Міністерства шляхів сполучення СРСР були нагороджені слюсарі М.С. Каленик, В.І. Осипчук, котельник В.Н. Юрченко, майстер І.Н. Гладик, токар Я.Д. Теслюк, головний технолог М.А. Сикліцький, електрослюсар І.Ф. Ніколенко, коваль В.Т. Беззубенко. Багато працівників отримали Почесні грамоти і грошові премії Міністерства шляхів і управління Південно-Західної залізниці… (далі буде)

10
Лип

ПрАТ “ГТРЗ” освоює новий напрямок

ПрАТ “ГТРЗ” проводить ремонтно-відновлювальні роботи кузовів вагонів

3
Лип

Приступили до виконання чергового КР2

ПрАТ “ГТРЗ” приступило до капітального ремонту тепловоза ТГМ4

24
Чер

Капітальний ремонт ТГМ-4Б

ПрАТ «ГТРЗ» почало капітальний ремонт тепловоза ТГМ-4Б