26 Листопада 2018 - 6:34, Iсторiя

Частина 22. Робота ГПРЗ під час восьмого п’ятиріччя (1966-1970 рр.)

Цей період – це перехід на новий вид діяльності – ремонт тепловозів. Труднощі полягали в тому, що переобладнання цехів необхідно було здійснити без зупинки виробництва. І цього вдалось досягти. Одночасно ремонтувались і паровози, і тепловози.

За підсумками 8-ої п’ятирічки було випущено товарної продукції на 13,5 мільйона карбованців, або 102% до плану. Продуктивність праці підвищилась на 17%, а середньомісячна зарплата – на 29,5% і становила в 1966 р. – 87, у карбованців, у 1967- 89,1 карбованців, у 1968 р. – 97 карбованців, у 1969 р. – 107,5 карбованців і в 1970 р. -112,9 карбованців.

За успішне виконання завдань 8-ої п’ятирічки удостоєно урядових нагород: начальник заводу К.І. Михайлов – ордена Трудового Червоного Прапора, мідник Я.І. Шепета і слюсар Л.Г. Мороз – ордена «Знак Пошани», котельник В.К. Тичко – медаль  «За трудову відзнаку».

На обласну Дошку Пошани  були занесені бригадир слюсарів М.П. Стриженюк, токар Ф.І. Кашперський, коваль В.Т. Беззубенко, бригадир котельників Є.В. Гоменюк.

Обсяги лагодження паротягів:

1965 рік  – 392 паровози

1966 рік  – 344 паровози

1967 рік  – 306 паровози

1968 рік  – 240 паровози

1969 рік  – 174 паровози

1970 рік  – 126 паровозів

Збільшувався ремонт локомотивів ТУ-4:

1967 рік  – 5 тепловозів

1968 рік  – 49 тепловозів

1969 рік  – 80 тепловозів

1970 рік  – 111 тепловозів… (далі буде)

10
Лип

ПрАТ “ГТРЗ” освоює новий напрямок

ПрАТ “ГТРЗ” проводить ремонтно-відновлювальні роботи кузовів вагонів

3
Лип

Приступили до виконання чергового КР2

ПрАТ “ГТРЗ” приступило до капітального ремонту тепловоза ТГМ4

24
Чер

Капітальний ремонт ТГМ-4Б

ПрАТ «ГТРЗ» почало капітальний ремонт тепловоза ТГМ-4Б